وزیر بهداشت:

ایران قوی ترین حوزه سلامت در منطقه را دارد 

وزیر بهداشت گفت :‌خوشبختانه ما قوی ترین حوزه سلامت در منطقه هستیم و این حاصل تلاش تمام متخصصانی است که در این عرصه سال‌ها جهاد کرده اند. 

وزیر بهداشت امروز در حاشیه اردوی توانمندسازی فعالین فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و در میان دانشجویان گفت: خوشبختانه ما قوی ترین حوزه سلامت در منطقه هستیم و این حاصل تلاش تمام متخصصانی است که در این عرصه سال‌ها جهاد کرده اند. 

عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: امروز اینجا یک کار جهادی شکل گرفته است. این میزبانی‌ یک امر جهادی و اتفاق مهمی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ میدهد و قطعا باعث هم افزایی بیشتر میان دانشجویان میشود. 

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همیشه در برگزاری طرح‌های فرهنگی و معرفت افزایی ویژه دانشجویان و اساتید پیشگام بوده است و این خود باعث پیشرفت روند فعالیت‌های این دانشگاه شده است. 

وی ادامه داد: ما در وزارت بهداشت نیز از این اقدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد استقبال کردیم و تلاش کردیم تا آن‌را یک اقدام ملی تلقی کنیم و در شکل گرفتن این فضا ویژه دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به آن‌ها کمک کنیم. 

عیت اللهی بیان کرد: قطعا امروزه فعالیت‌های فرهنگی از نیازهای مبرم دانشجویان ما است و ما در وزارت بر این باوریم که هرچقدر بر روی فعالیت‌های فرهنگی تمرکز کنیم باز هم‌ کم است. 

وزیر بهداشت گفت: درواقع امروز اگر این فضا برای این دانشجویان فراهم شده، نتیجه یک هم افزایی است که از چندی قبل میان وزارت بهداشت و درمان، حوزه معاونت دانشجویی، صندوق دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شده. 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژگی‌هایی دارد که دیگر نقاط کشور از آن برخوردار نیستند و آن هم مجاورت با حضرت‌ رضا(ع) است، که این خود انگیزه کار فرهنگی و پرداختن به مقوله‌های معنوی مثل زیارت را در این شهر دو چندان می‌کند.

این اردو که امروز افتتاحیه آن با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، به مدت ۴ روز ویژه ۲۵۰ نفر از دانشجویان و اساتید فعال فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هتل توریست توس مشهد ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.